Tuesday, March 10, 2009

- Fikiran INI =p













Pusingan kipas itu kuat sangat
Bagai garuda datang mengibaskan sayapnya
Lagu pelbagai menjadi halwa telinga
Tidak berhenti dari corong buruk radio itu

Ouwh...aku tersepit
Fikiran aku masih tidak tetap lagi
Keputusanku jua dinanti nanti

oleh aku sendiri...hurm..

Awan gelap suka benar bersinggah di langit atasku
Membawa bersama kerisauan ini
Membawa juga air mata langit
Membawa juga rasa malas kesejukan

Masih lagi menimbang keinginan hati
Masih jua akalku melawan mengarahku pergi
Fikiran aku pula berbelah bahagi
Haruskah aku pergi kali ini?

Masih lagi
Aku berfikir
..............................................................................................



p/s: er na pegi ke ta class rinih??hehehe
ta sker clss law!!! =p

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hehehe =p da tao g pong tdoor jerk ha3x
    sudahnyer ajak lan duke g mkn ha3x

    peace....jumper puan sok kat opis puan

    sorry puan he3x

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

terima kasih