Wednesday, September 02, 2009

- kamu jahat

perih ako bermundar mandir
sendiri dalam akal ku yang kesendirian
mencari sekelumit kepastian
dalam cinta sendiri
cinta tuhan
cinta dunia
cintakan cinta

cemburu aku melihat sang merpati dua sejoli
melintas awan yang putih
tapi tidak lagi bersih
kerana kamu
bagai permain segala isi cinta
dan kepercayaanku

aku mengurung diri dalam garasiku sendiri
berpuisi aku
mencari segaris erti
di mana kesahihan diri
di mana kepincangan dalam kehidupan
yang aku sendiri tidak pernah pasti


2 comments:

  1. Saya semacam terbawa bersama dalam mundar mandir mu. Dalam kehidupan pasti ada kepincangannya ... mana gading yang tak retak!

    ReplyDelete
  2. yup!

    tinggal lagi kner twoskan jugak hidup ini sb smua tu dalam suratan....satu jalan y da dtentukan..

    ReplyDelete

terima kasih