Tuesday, October 21, 2008

- *aku-duniaku*




layangkan aku bersama angin
terbangkan aku di celah awanan
biar angin yang mengetahui
biar awan yang menyayangi

cahaya itu di mana terangnya
andai aku sendirian sentiasa
tiada dalam fikiran sesiapa
tiada dalam ingatan sesiapa

biarkan aku dengan duniaku
bersama akal dan fikiranku
minda ku di mana
siapa yang tahu
hati ku di mamah pun
siapa yang tahu

dunia ini adalah duniaku
selagi tiada siapa yang ambil tahu
dunia ini adalah duniaku
kerna semua hanya membisu
melihat aku dengan duniaku

biarkan aku dengan duniaku
bersama akal dan fikiranku
minda ku di mana
siapa yang tahu
hati ku di mamah pun
siapa yang tahu

oh angin terbangkan aku
jauh dari dunia yang haru
oh awan temani aku
bersama mimpi aku dengan duniaku....

1 comment:

  1. Kadang-kadang aku pun perlukan juga si dia. Tapi "Dia" yang lebih abadi. Salam singgah dan saya link blog saudara.

    ReplyDelete

terima kasih