Tuesday, October 28, 2008

- Alhamdulillah dan Terima Kasih


Bismillahhirrahmanirrahim....


YA TUHAN YANG EMPUNYA SEGALA
di dunia jua di atas segala gala


Jutaan kalimah syukur
kehadrat Ilahi yang maha agong

aku bersyukur kerana masih ada tempat sebagai hambamu
aku bersyukur kerana KAU masih mendengar rintihan aku
aku bersyukur kerana aku masih lagi mendapat hidayahMU


Ribuan ucapan terima kasih
pada kamu yang memberiku harapan
harapan yang nyata menyinari aku
harapan yang lama ku pohon dari yang SATU


Aku tahu ini masih tidak memadai
aku jua tahu ini tidak mencukupi
namun aku tetap berucap seihklas hatiku
kepada kamu yang mengajarku
kepada kamu yang memberi erti kepadaku
semoga keihklasan ku dapat memberikan kamu
balasan syurga atas kebaikan kamu
balasan haruman kasturi ke atas diri kamu


Ya tuhan ku yang SATU

Aku mohon keredhaan hati dariMu
Aku mohon ketetapan hati dariMU
Aku mohon perlindungan dariMu
Aku mohon KAU ampuni aku

atas segala dosaku yang lalu
Ya tuhan ku yang maha Kekal
Aku bersyukur atas kurniaanMu

Aku bersyukur atas rahmatMU
Aku bersyukur atas kesedaran yang KAU berikan padaku
Semoga aku, kamu, mereka, dan kita akan sentiasa dilindungi
dari dugaan yang maha berat lagi maha dasyat
kerana kita nyata tidak mampu melainkan kembali kepadaNYA


Amin....Ya Rabbal Alamin.....

No comments:

Post a Comment

terima kasih